کلاس آنلاین

کلاسهای آنلاین آکادمی زبان پیشگامان

دوره های آکادمی زبان پیشگامان که حاصل سال ها تحقیق و توسعه دو گروه بزرگ از همکاران ما در بخش آموزش و IT میباشد توانسته اکنون به موفقیت های بیشماری دست یابد.

گواه این مدعا خدمات آنلاین این مجموعه در زمان همه گیری ویروس منحوس کرونا می باشد.

در کلاس های آنلاین آکادمی زبان پیشگامان شبیه سازی کامل به کلاسهای حضوری مدنظر قرار گرفته است.

در اینجا توضیحاتی مختصر در مورد کلاس های آنلاین آکادمی زبان پیشگامان جهت آشنایی شما ارایه میگردد:

 

پروفایل شخصی

به محض ثبت نام شما در آکادمی زبان پیشگامان ، پروفایلی به نام خود شما ساخته خواهد شد تا بتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید.

در پروفایل شما به تمامی امکانات نرم افزار دسترسی خواهید داشت که از جمله این موارد :

ورود به کلاس اصلی راس ساعت کلاس،ورود به مسنجر اختصاصی کلاس،ارتباط با کارشناسان آموزشی موسسه، مشاهده گزارشات تحصیلی ارایه شده، ارسال تکالیف و ده ها امکانات دیگر می باشد:

 

محیط کلاس آنلاین

هر آنچه که در یک کلاس نیاز دارید در آنجا برای شما در نظر گرفته شده است:

امکان پخش فایل های صوتی و تصویری،امکان آپلود کلیه فایل ها،امکان ارتباط دو به دو یا گروهی با زبان آموزان و مدرس (Pair Work, Group Work) ، دارا بودن بازی های آموزشی هدفمند برای گروه های سنی مختلف ،دارا بودن تخته با امکاناتی متنوع و کاربردی،و ده ها امکانات اختصاصی کابردی و جذاب دیگر میباشد که پلتفرم آموزشی آکادمی زبان پیشگامان را متمایز ساخته است و موجب گردیده زبان آموزان تجربه بسیار لذت بخشی از کلاس های آنلاین پیشگامان داشته باشند.

پیام رسان

یکی از خدمات منحصر به فرد آکادمی زبان پیشگامان مسنجری اختصاصی میباشد که شما میتوانید در ساعات غیر از کلاس خود از این طریق با مدرس در ارتباط باشید.مدرس موسسه روزی دو مرتبه (صبح و شب) مسنجر را چک کرده و پاسخگوی پیام های شما میباشند.در مسنجر شما به هر امکاناتی که از یک مسنجر انتظار دارید دسترسی خواهید داشت از جمله ضبط صدا،ارسال فایل های صوتی و تصویری و …..

شما می توانید در این سامانه به صورت مستقیم هرگونه سوال درسی خود را از کادر آموزشی موسسه سوال نمایید و سوال شما توسط همکاران ما در کمتر از 24 ساعت پاسخ داده خواهد شد.

اگر سوال درسی دارید،اگر اشکالاتی در حل تمارین خود دارید یا هر مورد دیگری که میخواهید از کارشناسان آموزشی موسسه سوال نمایید و ما نیز 24ساعته در کنارتان خواهیم بود.

 

کلاس های جانبی رایگان

زبان آموزان آکادمی زبان پیشگامان به ازای هر ترم خود میتوانند 12جلسه کلاس های جانبی رایگان استفاده نمایند. این کلاس ها یکی از نقاط قوت موسسه بزرگ پیشگامان است که موجب گردیده سطح علمی زبان آموزان موسسه به طور چشمگیری پیشرفت نماید.کلاس های جانبی موسسه بالغ بر 10عنوان کلاس در هفته می باشد که در سطح بند های مختلف برنامه ریزی شده و هر زبان آموز بر اساس سطح خود میتواند از این کلاس ها استفاده نماید و شامل عناوینی چون کلاس های بحث آزاد(Free Discussion) ،گرامر(Grammar) ، مکالمات روزمره (Real English) ،لغت (Vocabulary) ،فیلم (Movie) ،اخبار(News) و …. میباشد. این کلاس ها توسط برترین اساتید موسسه برگزار میگردد.

 

امتحانات در کلاس آنلاین

امتحانات دوره های آنلاین موسسه شامل دو امتحان میان ترم و پایان ترم میباشد:

  • امتحان میان ترم:

این امتحان پس از اتمام نیمه ترم به صورت شفاهی و توسط یکی از سوپروایزرین موسسه برگزار میگردد. به این صورت که در جلسه مقرر ممتحن وارد کلاس شما میگردد و به صورت دو به دو امتحان گرفته خواهد شدوهدف اصلی این آزمون ارزیابی ممتحن از میزان یادگیری دانشجو تا نیمه ترم و رفع اشکالات احتمالی زبان آموز میباشد تا این مشکلات تا به انتهای ترم باقی نماند.

  • امتحان پایان ترم:

امتحان فاینال در دو بخش کتبی و شفاهی انجام میگردد.امتحان کتبی موسسه راس ساعت هماهنگ شده در پرتال شما باز خواهد شد و شما با ورود به بخش مربوطه امتحان خود را در زمان مقرر شرکت خواهید کرد.

در بخش شفاهی نیز زبان آموز با یکی از ممتحنین موسسه به مدت 10 الی 15 دقیقه مصاحبه خواهد داشت و در این امتحان میزان استفاده از ساختار و لغات نوآموخته در مکالمات شما و توانایی صحبت کردن، بسط دادن موضوعات فراگرفته شده در ترم سپری شده را مورد ارزیابی قرار خواهد داد.

 

پشتیبانی رایگان آموزشی

یکی دیگر از خدمات آموزشی منحصر به فرد آکادمی زبان پیشگامان پشتیبانی رایگان آموزشی به زبان آموزان می باشد که زبان آموز می تواند در بازه زمانی مشخص با مدرس مربوطه خود تماس گرفته و جهت رفع اشکال موضوعات خود را مطرح می نماید تا مشکلات زبان آموز به طور کامل رفع گردد.

 

مدرسین دوره های آنلاین

کلاس ها آنلاین آکادمی زبان پیشگامان در تمامی رده های سنی توسط برترین مدرسین برتر مجموعه تدریس میگردد که آشنایی کامل به شیوه های آموزش آنلاین دارند.

تمامی مدرسین فارغ التحصیل رشته های مرتبط در مقطع کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکترا می باشند و همگی دوره های روانشناسی تدریس در گروه سنی که تدریس می نمایند را سپری نموده اند.
 

نمونه کلاس آنلاین