کلاسهای جانبی رایگان

اولین و مهم ترین شعار آکادمی زبان پیشگامان دوری از کارکرد با اهداف بیزنس محور و ارائه بالاترین خدمات با بهترین کیفیت ممکن است. به خود می‌بالیم که همواره بر شعار و سیاست های خود پایبند بوده و هستیم و در این راستا توانستیم کلاس جانبی را به صورت کاملا رایگان مختص زبان آموزان کودک و نوجوان برگزار نماییم. به جرات می‌توان گفت آکادمی زبان پیشگامان جزو معدود موسسه زبان در کشور است که چنین کلاس هایی را ارائه می‌دهد.

به باور ما، فراگیری زبان انگلیسی فعالیتی تک بعدی و صرفا محدود به روش‌های سنتی نیست که تنها در کلاس‌های آموزشی انجام شود، و بسته به نیاز و روحیه افراد، هر فعالیتی که به نوعی به زبان انگلیسی مربوط باشد می‌تواند تاثیر بزرگی روی پیشرفت آنان بگذارد و این مورد نیز یکی دیگر از دلایلی بود که تصمیم گرفتیم در کنار کلاس‌های اصلی آموزشی، از دوره‌های جانبی مختلف نیز برای بهبود دانش زبانی شما استفاده کنیم.

در این دوره‌های جانبی، فرصتی خواهید یافت تا آنچه در کلاس‌های اصلی یادگرفته‌اید را در فضایی متفاوت و دوستانه‌تر در عمل استفاده کرده و با یادگیری نکاتی جذاب و سودمند، برای کلاس‌ اصلی خود یا در زندگی روزمره حرفی متفاوت برای گفتن داشته باشید!

استادان به کارگرفته شده در این کلاس ها همگی از اساتید برتر بوده و به راحتی اهداف آموزشی کلاس را پیاده سازی می‌کنند.

این کلاس ها یکی از بزرگترین نقاط قوت آکادمی زبان پیشگامان هستند که باعث شده‌اند میزان پیشرفت زبان آموزان در مهارت های مختلف علی‌الخصوص مهارت مکالمه چندین برابر گردد.

این دوره ها فقط مختص زبان آموزان آکادمی زبان پیشگامان بوده و تمامی زبان آموزان دوره های کودکان میتوانند مادامی که زبان آموز آکادمی هستند از این کلاس ها استفاده نمایند.

 

کلاس‌های بحث آزاد کودکان (Free Discussion)

هدف از کلاس های بحث آزاد، استفاده از ساختار ها و لغات نوآموخته در مکالمات است. این کلاس ها تاثیر بسزایی در فصاحت و روان صحبت کردن زبان آموزان دارند. کلاس‌های بحث آزاد آکادمی زبان پیشگامان، فرصتی هستند برای بیشتر صحبت کردن به زبان انگلیسی و بهبود توانایی‌ کودکان در مهارت گفتاری (Speaking).

در هر جلسه از این کلاس‌‌ها، موقعیت های مختلف کاربردی و روزمره توسط استاد مطرح و شبیه سازی شده و زبان آموزان نیز صحبت کردن در این موقعیت ها را می‌آموزند.

علاوه بر بهبود مهارت کلامی، این کلاس‌ها به یادگیری کلمات جدید و رفع اشکال‌های گرامری زبان آموزان نیز کمک می‌کنند.

کلاس های بحث آزاد در در دو سطح مخصوص زبان آموزان Family and Friends 2 & 3 و Family and Friends 4 & 5 & 6 برگزار می‌شوند تا زبان آموزان کودک در هر سطحی باشند بتوانند با خیال راحت از این فضا استفاده کنند.

 

کلاس‌ های تماشای فیلم کودکان(Movie)

تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها به زبان اصلی، یکی از بهترین روش‌ها برای بهبود توانایی شنیداری (Listening) و همچنین افزایش دامنه واژگان (Vocabulary) در زبان انگلیسی محسوب می‌شود.

در کلاس های Movie مخصوص کودکان، در هر جلسه کارتون ها و انیمیشن هایی که برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان طراحی شده برای آنها پخش می‌شوند و سپس کل کلاس برمبنای محتوای این کارتون ها روی سوالات و فعالیت های کلاسی که برای آنها در نظر گرفته شده کار می‌کنند.

کلاس های تماشای فیلم برای کودکان برای سطح Family and Friends 2 به بالا در نظر گرفته شده‌اند.

 

کلاس‌های تئاتر کودکان (Theater)

با توجه به علاقه و اشتیاق فراوانی که کودکان برای بازی کردن و اجرای نمایش دارند، به کار گیری بازی و فعالیت های مشابه در آموزش زبان انگلیسی به کودکان بسیار موثر است.

 کلاس های تئاتر در آکادمی زبان پیشگامان دقیقا به همین هدف طراحی شده‌اند. در کلاس های تئاتر، کودکان واژه ها و جملاتی که سر کلاس می‌آموزند در عمل و در ایفای نقش‌های گوناگون در یک نمایشنامه تمرین خواهند کرد.

کلاس‌های بحث آزاد نوجوانان (Free Discussion)

هدف از کلاس های بحث آزاد، استفاده از ساختار ها و لغات نوآموخته در مکالمات است. این کلاس ها تاثیر بسزایی در فصاحت و روان صحبت کردن زبان آموزان دارند. کلاس‌های بحث آزاد آکادمی زبان پیشگامان، فرصتی هستند برای بیشتر صحبت کردن به زبان انگلیسی و بهبود توانایی‌ شما در مهارت گفتاری (Speaking).

در هر جلسه از این کلاس‌‌ها، یک موضوع توسط استاد به بحث گذاشته شده و دانشجویان درباره آن موضوع به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

علاوه بر بهبود مهارت کلامی، این کلاس‌ها به یادگیری کلمات جدید و رفع اشکال‌های گرامری شما نیز کمک می‌کنند.

کلاس های بحث آزاد نوجوانان برای زبان آموزان سطح Intermediate به بالا برگزار می‌شوند.

کلاس‌ های فوتبال نوجوانان(Football Classes)

با توجه علاقه فراوان زبان آموزان نوجوان به فوتبال و حواشی آن، تصمیم گرفتیم یکی از کلاس های جانبی نوجوانان را به این ورزش اختصاص دهیم.

در کلاس های فوتبال، درباره جدیدترین رویدادهای فوتبالی در ایران و سراسر جهان بحث شده، واژگان و ساختارهای مورد نیاز برای گزارش یک مسابقه فوتبال به زبان انگلیسی به زبان آموزان نوجوان ارائه شده و زبان آموزان به همراهی استاد خود مسابقات فوتبال را به زبان انگلیسی گزارش خواهند کرد.

کلاس‌ های گوش کردن به موسیقی نوجوانان(Music)

علاوه بر دیدن فیلم، گوش کردن به موسیقی به یک زبان خارجی هم یکی دیگر از راه‌های گسترش دامنه واژگان و تقویت مهارت شنیداری (Listening) است، مخصوصا برای کسانی که موسیقی را به فیلم ترجیح داده یا وقت فیلم دیدن ندارند.

معمولا فرم و ادبیات مورد استفاده در ترانه‌های انگلیسی نسبت به صحبت‌های روزمره تفاوت‌هایی داشته و درک صحیح آنها به دانش و تکنیک‌های خاص خود نیاز دارد.

اگر علاقمند به پیشرفت توانایی‌‎های زبانی خود از راه موسیقی گوش کردن هستید، این کلاس‌ها کمک بسیار زیادی را به زبان آموزان خواهند کرد. در کلاس‌های موسیقی، واژگان کلیدی مورد نظر تدریس شده، موسیقی پخش شده و کلمات و اصطلاحات آموخته شده بارها تمرین می‌شود.

این کلاس‌ها هم درست همانند کلاس‌های تماشای فیلم، به گسترش دامنه واژگان (Vocabulary) و بهبود مهارت شنیداری (Listening) شما کمک فراوانی می‌کنند.

کلاس‌های گوش کردن به موسیقی در آکادمی زبان پیشگامان برای دانشجویان نوجوان سطوح متوسط (Intermediate) به بالا طراحی و برگزار می‌شوند.

کلاس‌ های واژگان نوجوانان(Vocab)

یادگیری کلمات و عبارات جدید در زبان انگلیسی و تمرین مستمر آنها، یکی از بهترین روش های تقویت هر چهار مهارت اصلی در زبان انگلیسی مخصوصا مهارت گفتگو (Speaking) است.

به باور ما، یادگیری موثر کلمات جدید در زبان انگلیسی تنها با حفظ کردن آنها و روش های سنتی و ترجمه محور اتفاق نمی‌افتد بلکه تمامی جنبه های گوناگون این موضوع از جمله تلفظ (Pronunciation)، دیکته (Spelling)، هم آیی (Collocation) و کاربردهای کلمات باید به دقت آموزش داده شده و در عمل در صحبت های زبان آموز نیز فعال (Activate) شود.

کلاس های Vocab ویژه نوجوانان در آکادمی زبان پیشگامان به همین منظور برگزار می‌شوند. کلاس های Vocab در پیشگامان در دو سطح Pre-Intermediate تا Intermediate و Upper Intermediate تا Advanced  برگزار شده تا زبان آموزان نوجوان بتوانند متناسب با سطح خود و به شکلی موثر به تقویت دایره واژگان خود بپردازند.

کلاس‌ های استندآپ کمدی نوجوانان(Stand Up Comedy)

در کلاس های استندآپ کمدی ویژه نوجوانان در فضایی جذاب به شما در کنار آموزش لغات و ساختارهای کاربردی، صحبت کردن به صورت انفرادی در جمع های مختلف را آموزش خواهیم داد. در این کلاس ها در کنار افزایش اعتماد به نفس زبان آموزان برای ارائه کنفرانس و سخنرانی به زبان انگلیسی فنون و نکات این امر نیز به آنان آموزش داده خواهد شد.

در این کلاس‌ها، کلمات و اصطلاحات جدید با رویکرد تقویت مهارت‌های گفتار (Speaking)، شنیدن (Listening) و گسترش دایره واژگان (Vocabulary) و در قالب موضوعات سرگرم کننده به شما آموزش داده خواهند شد.

کلاس های استندآپ کمدی ویژه نوجوانان در یک فضای جالب و سرگرم کننده، به روان تر صحبت کردن (Fluency) زبان آموزان کمک فراوانی کرده، باعث رفع ایرادات ساختاری آنان شده و توانایی بداهه صحبت کردن و تفکر سریع آنها را بالا می‌برد.

این کلاس‌ های جانبی برای سطوح زبانی متوسط (Intermediate) به بالا درنظر گرفته شده و تنها برای زبان آموزان نوجوان آکادمی زبان پیشگامان رایگان هستند.

 

کلاس‌ های Drama نوجوانان

کلاس Drama مخصوص نوجوانان در آکادمی زبان پیشگامان همانطور که از نامش پیداست، به مهارت های نمایشنامه نویسی و اجرای سناریوهای مختلف می‌پردازد.

در کلاس های Drama، در هر جلسه یک سناریوی کلی از طرف استاد به زبان آموزان داده شده و به چند پرده (Act) مختلف تقسیم می‌شود.

در مرحله بعدی، این زبان آموزان هستند که باید با استفاده از این سناریوها در کلاس نمایش اجرا کنند. کلاس در این مرحله، به کلاس های Real English دپارتمان بزرگسالان شباهت دارد.

شرکت در کلاس های Drama فقط برای زبان آموزان نوجوان سطح Intermediate به بالا آکادمی زبان پیشگامان امکان پذیر است.

کلاس‌ های Gameland نوجوانان

استفاده خلاقانه از بازی ها، یکی از موثرترین ابزارهای آموزش زبان انگلیسی است.

ما در آکادمی زبان پیشگامان کلاس های Gameland را برای کسانی طراحی کرده ایم که دوس دارند زبان انگلیسی خود را از طریق بازی تقویت کنند.

در کلاس های Gameland، انواع بازی های فکری و Boardgame به کار رفته تا حس رقابت، خلاقیت و تفکر زبان آموزان تقویت شده و این امر به یادگیری هر چه بهتر ساختارها و گسترش دایره واژگان آنان منجر شود.

زبان آموزان نوجوان سطح Elementary می‌توانند در کلاس های Gameland شرکت کنند.