تعیین وقت مشاوره

چرا نیاز به مشاوره داریم؟

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر بسیار سریع نسل ها، تربیت کودکان به یکی از مهم ترین دغدغه های خانواده ها تبدیل شده است. به طوری که تنها مشاوره تربیت کودک در این زمینه به کمک آن ها می آید.

فرزندان سرمایه های بزرگ پدر و مادرها هستند و هر گونه کوتاهی و سهل انگاری در تربیت آن ها، ممکن است که این سرمایه های ارزشمند را در بزرگسالی دچار مشکل کند.
همانطور که می دانید نظریه های بسیاری در رابطه با اهمیت تاثیر تربیت کودکی در بزرگسالی وجود دارد. بنابراین اگر اطلاعات کافی را در این زمینه ندارید و نمی دانید که جهت رفع رفتارهای عجیب و غریب فرزند خود چه کاری باید انجام دهید، بهتر است که از مشاوره تربیت کودک استفاده کنید.

چرا تست وکسلر؟

تست هوش وکسلر در میان انواع تست‌های هوش موجود ، یکی از رایج‌ترین و درعین حال معتبرترین تست‌ها می‌باشد. تست هوش وکسلر برای هر سه گروه سنی کودکان پیش دبستانی، دانش آموزان و بزرگسالان قابل استفاده است و در سه زمینه مهارت‌های کلامی، مهارت‌های عملی و نمره هوش کلی، میزان توانایی‌های فرد را مشخص می‌کند. این آزمون در سال‌های اخیر معمولاً در اکثر مدارس و مهدهای کودک اجرا می‌شود؛ با این حال با توجه به اینکه اجرا و تفسیر آن نیازمند یک مهارت تخصصی و آموزش کافی است، معمولاً توصیه می‌شود که این نتایج را با یک روانشناس متخصص در میان بگذارید. در کنار آن می‌توانید به نقاط ضعف و قوت فرزند خود پی برده و با بهره بردن از مشاوره تحصیلی در راستای موفقیت تحصیلی قدم بردارید.

لازم به ذکر است هزینه مشاوره ویژه دانش پذیران پیشگامانی جلسه 200هزارتومان و هزینه تست وکسلر300هزار تومان و تفسیر آن 150 هزار تومان می باشد.

جهت رزرو وقت مشاوره و انجام تست وکسلر فرم ذیل را تکمیل نمایید و بعد از دریافت کد رهگیری منتظر تماس همکاران ما باشید.